Дээш очих

Компьютер, Програмистуудын онигоо: 15-р хэсэг

Posted on
  • Wednesday, November 10, 2010
  • by
  • in
  • Ангилал , ,
  • Ажлаа бүтээх сайн сайт:

    Боловсон хүчний хэлтэст:
    - За сайн уу.
    - Сайн , сайн байна уу
    - Classmates сайтыг санаж байна уу?
    - Тэгэлгүй яахав.
    - За ашгүй ажил бүтлээ, баяртай

    Бат итгэл:

    - Би нууц үгээ оруулаад байгаа боловч нэвтэрч чаддагүй
    - Та түүнийг зөв оруулсандаа итгэлтэй байна уу?
    - Мэдээж тэгэлгүй яахав. Яг л таван ширхэг од байсан даа


    Хэрэгтэй зүйлээ авсан нь:

    Хоёр программист уулзав. Гөлөөнөө хачин сайхан шинэ дугуйтай болжээ. Найз нь Гөлөөнөөгөөс асуув:
    - Ямар гоё дугуй бэ лав их үнэтэй аваа биз?
    - Үнэгүй авсан !
    - Яаж тэр вэ ?
    - Өчигдөр шөнө паркаар зугаалж явтал нэг дугуйтай залуухан хүүхэн давхиж ирээд банзал, бандаашаа тайлаад л надаас юу хүссэн хэрэгтэй зүйлээ ав гэхээр нь урмыг нь бодоод бас хүний өмсөж яваа банзал, бандаашаас бага зэрэг сэжиглээд шинэ дугуйг нь нь л авчихлаа

    Мэргэжлийн зурагчин:

    Хүүхэн зурагчны газар орж ирэв:
    -Би зургаа авахуулах гэсийм!
    - Тэг тэг орж ирээд хувцсаа тайл ...
    - ???
    - Зүгээр зүгээр би эротик зурагчин байгаа юм!
    - Надад паспортын зураг хэрэгтэй байна!
    - Аан тийм үү ... Зүгээрээ хувцсыг нь би дараа нь фотошопоор оруулаад өгчихнө санаа зоволтгүй !

    0 сэтгэгдэл:

    Post a Comment