Дээш очих

Програм, компьютерчидын онигоо: 14-р хэсэг

Posted on
  • Thursday, November 4, 2010
  • by
  • in
  • Ангилал , ,
  • Бардамнал

    Нэгэн их сургуулийн программын ангийн төгсөгчдөд асуулт тавив: " Та өөрийгөө онгоцонд суулаа гэж төсөөлдөө. Гэтэл танд энэ онгоцны удирдлагын программ нь өөрийн чинь бичсэн программ гэвэл та яах вэ?"
    Бүх оюутнууд нэгэн дуугаар  " Энэ онгоцноос түргэн булт үсэрч дараагийн нийслэгээр нисэхийг хичээнэ”

    Гэтэл Гөлөөнөө ганцаараа  " Би яах ч үгүй суудгаараа сууж л байна."  гэж гонгиносон дуугаар хэлэв
    - Юу?...
    - "Миний бичсэн программаар онгоц хөөрөх нь байтугай хөдлөх ч үгүй гэдэгт би бардам ам гарна ..."


    Жинхэнэ доллар

    Электрон худалдаа эрхэлдэг хоёр найз уулзав :
    - За ямар байна даа?
    - Гайгүй шүү сүлжээнд дэлгүүр нээлээ. Эхний сар гэхэд л төгрөгөөр биш жинхэнэ доллараар хорин мянган долларын орлого оллоо.
    - Жинхэнэ үү ? Би одоо болтол жинхэнийг барьж үзээгүй юм байна !
    - Би ч бас .

    Үл ойшоолт

    Компьютерын засварын газарт утасны дуудлага ирэв:
    - Туслаарай! Миний компьютер болохоо байчихлаа, асахгүй байна...
    - Юу гэсэн үг юм?
    - Үргэлж л : "Дискетээ хий дискет ээ хий ..." гэж өөдөөс бичиж балайраад байх юм.
    - Та тэгээд дискетээ хийсэн үү юм уу?
    - Үгүй шүү... тэгэх хэрэгтэй гэж яагаад ч юм би санасангүй.

    1 сэтгэгдэл:

    Anonymous said...

    Hehe, 1st onigoo goyo bailaa

    Post a Comment