Дээш очих

Компьютер, Програмистуудын онигоо: 24-р хэсэг

Posted on
  • Saturday, October 8, 2011
  • by
  • in
  • Ангилал , ,
  • Алдааны зэрэг:
    Windows 95 - 95% -ийн алдаа.
    Windows 98 - 98% -ийн алдаа.
    Windows Millenium – мянган жилд үл засагдах алдаа.

    Залбирлын үг:
    Програмчин лам болов. Тэр залбирлын үгээ :
    - Ариун бурхны нэрийн өмнөөс Enter гэж төгсгөв.

    Гайхсан нь:
    Програмчин компьютерын ард олон цаг суусны дараа амрахаар гадагш гарав. Тэгснээ тэнгэр руу харснаа:
    - Ээ бурхан минь, Та бас Windows-тай юм уу?!

    Ажиллагаагүй дэвсгэр:
    Компьютерын дэлгүүрт эмгэн орж ирэв:
    - Уучлаарай би танайхаас хулганы дэвсгэр авсан юм, ажилладаггүй!
    Худалдагч нүдээ том болгон :
    - Юу гэсэн үг вэ Ажилладаггүй гэсэн чинь?
    Эмгэн :
    - Би дэвсгэрийг авсан даруйдаа амбаартаа газар хаяж сар боллоо. Ганц ч хулгана үхсэн харагдахгүй юм. Магадгүй би дээр нь хор асгах эсвэл өгөөш тавих хэрэгтэй байсан юм болов уу?

    Зөвшөөрсөн нь:
    Пpогpамчинд эхнэр нь:
    - Хайр аа би хүүхэдтэй болмоор байна!
    - За тэгвэл хэвтдээ, одоохон би install хийгээдхэе!

    0 сэтгэгдэл:

    Post a Comment